Es presenten també els estoigs que fusionen la tradició i els orígens amb l’elegància i modernitat de la seva línia
Castell d’Or presenta nous formats i pàckaging pels seus productes. En particular, el seu cava ja està disponible en versió Magnum (1,5 litres) i Jeroboam (3 litres). Aquests formats es podran adquirir a les botigues especialitzades però també a l’apartat de comerç electrònic del web www.castelldor.com. A més, aquestes noves ampolles comptaran amb un packaging atractiu i funcional per poder contenir les ampolles en els diferents formats.
El nou packaging disponible per les ampolles Magnum (1,5 litres), Jeroboam (3 litres) i de 75 cl està inspirat en la tradició i el valor de l’agricultura. Aquest elegant disseny ha estat acuradament elaborat per a destacar als establiments especialitzats i transmetre la qualitat del producte als consumidors.
Aquests nous estoigs no només ressalten l’origen del cava Castell d’Or, sinó que també es pretén crear una experiència de compra atractiva i emocional per als consumidors. S’aposta per recuperar una imatge centenària dels agricultors a l’interior de la silueta d’una ampolla subtilment plasmada en el lateral, pensat per tots els formats Magnums i les ampolles de 0,75 cl.
En el cas de l’estoig per Jeroboam (3l), la imatge trasllada l’exclusivitat d’un cava pensat per grans ocasions i el disseny és únic per aquest gran format. També s’opta per fer servir una gama cromàtica daurada per traslladar el valor del producte sense perdre la connexió amb una línea actual i elegant. Un packaging que manté la línia gràfica moderna i neta de la marca que fusiona l’herència amb la modernitat.
El estuigs incorporen també un codi QR que dirigeix a la web de la companyia on poder trobar més informació de productes i de la marca.
Castell d’Or, la unió de 16 cellers
Castell d’Or neix el 2006 de la unió de diferents cellers de diferents zones vitivinícoles del Penedès, la Conca de Barberà, Priorat, Tarragona, Montsant i Costers del Segre. A hores d’ara, són un total de 16 els cellers que formen part d’un dels grups més representatius de Catalunya. Aposten per unir els seus esforços i coneixements en els processos de producció, elaboració, envasat i distribució de vins, cava i olis elevant l’estàndard de qualitat dels seus productes fins a obtenir el reconeixement i el prestigi en tot el món de les seves marques.